




Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

- CHUPA CHUPS CUKIERKI XPLOSION ORANGE 10G
- KAWA ROZPUSZCZALNA NESCAFE 3W1 SWEET VANILLA
- ZAS HERBATA CZARNA ASSAM GRANULOWANA 100G ^
- CELINKA KAWA ZBOŻOWA 100G
- BARON CZEKOLADA MLECZNA 15G
- JACOBS CAPPUCCINO MILKA
- KAWA ROZPUSZCZALNA NESCAFE 3W1 WARMY CARAMEL
- GOOD TIME PALUSZKI NADZIEWANE Z KREMEM ORZECHOWYM 100G
- HELLENA NAPÓJ O SMAKU HERBATY ŚLIWKOWEJ 1,75 L
- PAPIER JUMBO COMFORT PLUS BIAŁY 6 ROLEK
- TEARTIS PURE GREEN 25 KOPERT
- GOPLANA ZAJĄC 30G

Procedura reklamacji
1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie
Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe
warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane
punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się
na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych
producentów. Kupujący może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji
za pośrednictwem Sprzedającego.
2. W przypadku gdy gwarancji udziela Usługodawca, produkt należy odesłać na koszt Usługodawcy,
na adres Usługodawcy.
3. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Usługodawcy.
4. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym
rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań,
należy odesłać na koszt Usługodawcy (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
(Dz.U. nr 141 poz. 1176 ze zm.) i ustawa z dnia 2 lipca 2000 roku o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
(Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zmianami).
5. Klient traci uprawnienia określone w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy
od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienie przed jego upływem. W przypadku
sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach
556-576 Kodeksu cywilnego.
§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego
w związku z zakupami jest Usługodawca.
2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą
być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta
oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo
dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
Wzór reklamacji dotyczącej wymiany towaru1
Miejscowość, data
Do
(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)
Oznaczenie imienia, nazwiska i adresu konsumenta
Reklamacja
Niniejszym, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest niezgodny z umową.
Niezgodność polega na ………………… Niezgodność została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi
na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego doprowadzenia towaru
do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy.
W załączeniu składam kopię paragonu.
Z poważaniem
Miejscowość, data
Imię i nazwisko konsumenta
Adres zamieszkania
Nazwa i adres przedsiębiorcy
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
(Dz.U. nr 22 poz. 271 ze zm.)1
odstępuję od umowy ..................................................................... nr. ................ …………..
zawartej dnia......................................................w..................................................................
Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie: ........................................................................)
przekazem pocztowym na adres..............................................................................................
lub na konto nr.........................................................................................................................
Zwracam......................................................................................... w stanie niezmienionym
podpis Konsumenta
1 Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne
oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.
2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego
zarządu. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania
przedpłaty.
Art.10. 1.Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa
dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.
TEL; 793-969-903







DOSTAWA POLSKA
NUMER KONTA;
93 1050 1461 1000 0091 1987 1904

- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
- Szyfrowane dane i transakcje